Najczęściej zadawane pytania

  1. Aplikacja nie znajduje mojego adresu. Jak zamówić taksówkę w określone miejsce?
    Odp: Nie wyłączaj aplikacji – kierowca będzie widział Twoją lokalizację na mapie. W uwagach do adresu wpisz, aby kierowca podjechał w miejsce, gdzie stoisz. Pamiętaj, że w terenie zabudowanym wskazania GPS mogą nie funkcjonować poprawnie i możesz zadzwonić do kierowcy i ustalić miejsce odbioru.
  2. Stoję na przystanku. Jak zamówić tam taksówkę?
    Odp: Zgodnie z przepisami kierowcy nie mogą się zatrzymywać na przystankach. Te miejsca są zarezerwowane dla komunikacji miejskiej. Przejdź w miejsce, gdzie będzie można zgodnie z przepisami bezpiecznie zatrzymać taksówkę.
  3. Czy mogę zamówić przejazd innej osobie?
    Odp: Oczywiście. Wpisz w szczegółach adresu, iż będzie jechała inna osoba. Pamiętaj, aby podać jej imię.
  4. Dlaczego aplikacja prosi o zgodę na dostęp do plików i multimediów na moim telefonie?
    Odp: Aplikacja pobiera mapy rejonu, w którym się znajdujesz.