Najczęściej zadawane pytania

Jeśli chcesz wyłączyć odczytywanie ostatnio wybieranych adresów przy zamawianiu taksówki – połącz się z dyspozytorem (lub w trakcie odczytywania adresów naciśnij gwiazdkę na klawiaturze telefonu). Poinformuj dyspozytora, aby wyłączył dla tego numeru IVR. Wyłączenie usługi odbywa się w kilka sekund.

Tak! We wszystkich naszych autach dokonasz płatności kartą (zbliżeniowo, z chipem lub paskiem magnetycznym).

Obsługujemy płatność BLIKIEM, jednak dla pewności poinformuj dyspozytora o chęci płatności przez BLIK lub wpisz w szczegółach zlecenia „blik” gdy zamawiasz przez aplikację mobilną Eko Taxi.

Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi! Kliknij i pobierz odpowiednią wersję!

Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi. Po zamówieniu zobaczysz gdzie znajduje się kierowca oraz numer boczny, markę i kolor auta jakie przyjedzie.

Tak, jeśli poinformujesz dyspozytora przed kursem lub zaznaczysz w aplikacji szczegóły zamówienia „Duże zwierzęta” (+7 zł) lub „Małe zwierzęta/kontenery” (gratis).

Napisz do nas maila: reklamacjelublin@ekotaxi.pl

W wiadomości opisz całą sytuację. Pomocne będą: godzina kursu, trasa przejazdu, opis auta oraz numer telefonu, z którego był zamawiany kurs. Jeśli masz wątpliwości co do kosztu przejazdu – załącz zdjęcie lub skan całego paragonu za kurs.

Tak! Poinformuj dyspozytora o chęci otrzymania faktury lub wpisz w szczegółach zlecenia „faktura” gdy korzystasz z naszej aplikacji mobilnej.

Jeśli wsiadasz na ulicy do naszej taksówki przekaż kierowcy dane firmy (NIP lub dane osoby fizycznej oraz adres mailowy na który chcesz otrzymać fakturę elektroniczną).

Kierowcy dołączą również Twój paragon do faktury miesięcznej jeśli podasz im wymienione wyżej informacje.

Pamiętaj, że kierowca zatrzyma paragon i wystawi wniosek fakturowy. Paragon stanowi podstawę do wystawienia faktury.

Nie. Pojazdy jadą do zleceń zgodnie z kolejką. Może zdarzyć się, że pierwszy w kolejce jest van, kombi lub bus. Nie obowiązuje wówczas dopłata. Jeśli oczywiście będzie jechało nią nie więcej niż 4 Pasażerów.

Tak! Nasi kierowcy dowiozą Cię w dowolne miejsce w Polsce.

Poinformuj dyspozytora przy zamawianiu lub utwórz zlecenie terminowe w naszej aplikacji mobilnej.

W aplikacji zmień w polu „Czas przyjazdu taksówki” na „Umówiony kurs” i ustaw odpowiednią datę i godzinę.

Jeśli zamówiłaś/łeś kurs na konkretną godzinę (tzw. zlecenie terminowe), to kierowca czeka 5 minut od umówionej godziny. W innym przypadku taksówka poczeka ok. 7 minut licząc od czasu dojazdu podanego przez dyspozytorów.

Zgodnie z przepisami są 4 taryfy.

  1. – obowiązuje w dni powszednie (również soboty) od 6:00 do 22:00 jeśli poruszasz się w obrębie Lublina
  2. – obowiązuje od 22:00 do 6:00 w dni powszednie (również soboty) oraz całą dobę w dni świąteczne, jeśli poruszasz się w obrębie Lublina
  3. – obowiązuje w dni powszednie (również soboty) od 6:00 do 22:00 jeśli poruszasz się poza granicami Lublina
  4. – obowiązuje od 22:00 do 6:00 w dni powszednie (również soboty) oraz całą dobę w dni świąteczne jeśli poruszasz się poza granicami Lublina