Pytania i odpowiedzi

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przejazdów w Eko Taxi Lublin.

Czy w taksówkach Eko Taxi Lublin zapłacę kartą lub BLIKIEM?

Tak! We wszystkich naszych autach zapłacisz kartą. Przy płatności BLIKIEM prosimy zgłaszać ten fakt przy zamawianiu, bądź wpisywać w uwagi zlecenia w aplikacji.

Czy mogę zamówić taksówkę bez dzwonienia?

Tak! Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi. Dostępnej na telefony z Androidem oraz iOS.

Jak mogę sprawdzić, gdzie znajduje się zamówiona taksówka?

Skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej Eko Taxi. Po zamówieniu zobaczysz, gdzie znajduje się kierowca, jaki jest numer taksówki, jej markę i kolor oraz szacowany czas dojazdu.

Czy mogę przewieźć zwierzaka taksówką Eko Taxi?

Nie wszystkie taksówki przewożą zwierzęta. Zgłoś ten fakt przy zamawianiu lub zaznacz odpowiednią preferencję w aplikacji mobilnej.

Jestem niezadowolony/-a z przejazdu. Co mogę zrobić?

Wyślij maila na adres: reklamacjelublin@ekotaxi.pl i opisz sytuację. Pomocne będą: podanie godziny kursu, trasy, opis auta, wpisanie numeru telefonu, z którego zamawiana była taksówka. Jeśli masz wątpliwości co do kosztu – prześlij zdjęcie lub skan paragonu za kurs.

Czy mogę otrzymać fakturę/fakturę zbiorczą za kurs?

Tak! Przy zamawianiu taksówki zgłoś taką potrzebę lub wpisz w szczegółach zlecenia w aplikacji mobilnej.

Czy zapłacę więcej, gdy na zlecenie podjedzie większa taksówka, a nie zamawiałam auta typu kombi, van, czy bus?

Nie! Do zleceń jadą taksówki według kolejki w rejonach. Jeśli nie zamawiałeś/-aś większego auta zapłacisz jak za normalną taksówkę. Również, gdy na postoju czeka większe auto – nie ma dopłaty. Chyba, że wsiada więcej niż 4 Pasażerów.

Kiedy otrzymam fakturę VAT za przejazd?

Skontaktuj się z działem obsługi Pasażerów biznesowych – tel. 507 878 380 lub bizneslublin@ekotaxi.pl

Czy mogę zamówić taksówkę na daleki przejazd, np. Kraków, Warszawa, Wrocław?

Oczywiście! Pojedziesz z nami w dowolne miejsce w Polsce. Takie kursy wyceniamy indywidualnie. Zadzwoń na 817442222.

Czy mogę zamówić taksówkę na konkretny dzień/godzinę?

Oczywiście! Przekaż dyspozytorowi te informacje. Przy zamawianiu w aplikacji mobilnej zmień w polu „Czas przyjazdu taksówki” – na „Umówiony kurs” i ustaw odpowiednią datę i godzinę.

Jak długo może czekać na mnie taksówka?

Jeśli zamówiłeś taksówkę na konkretną godzinę (zlecenie terminowe) – taksówka czeka maksymalnie 5 minut.

Co to jest 1 i 2 strefa taksówkarska?

Pierwsza strefa to teren Lublina. Obowiązują w niej 1 i 2 taryfa. Druga strefa to teren poza Lublinem. Obowiązują w niej 3 i 4 taryfa. Wysokość taryf za 1 km możesz sprawdzić w naszym cenniku.